Gabriela Dumitran

Gabriela Dumitran
Aveam o profesie frumoasa,o scumpete de fetita toate sansele sa am o viata implinita.Eram extraordidar de mandra de copilul meu dar destinul m-a impins spre frumoasa meserie de asistenta medicala.Aveam greaua misiune de a fi alaturi de cei in suferinta ,de a le alina suferinta si de a le salva viata luptand alaturi de ei pentru a-si regasi sanatatea cat si pentru rudele acestora oferindu-le consolare si speranta.Din nefericire in data de 22 oct 2006 lucrurile au luat o intorsatura urata.Un stupid accident de masina mi-a rapit tatal in varsta de 56 ani.Din pacate soarta a fost atat de cruda si a decis sa-mi arate cealalta extrema a relatiei asistent-pacient.Dintr-o mamica ce salvam vieti m-am trezit in imposibilitatea de a mai putea sa-mi fac datoria de mama si cea de asistenta pusa in fata unei posibilitati groaznice de a petrece tot restul vietii intr-un carucior cu rotile.Apelez la dumeavoastra cu rugamintea de a ma ajuta sa achizitionez o bicicleta profesionala MOTOMED-VIVA 2 in valoare de 4000 de EURO suma peste posibilitatile noastre financiare.Va rog din suflet sa ma ajutati sa pot tine de mana in parc pe fetita mea pe nume ALEXANDRA in varsta de doar 10 anisori!!!!

Detalii gasiti pe Gabriela Dumitran

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Ha! sa ajutam s! no!
intretinut de championsurl